lørdag 18. august 2012

Alt blir mer virkelig når man begynner å ta frem kofferten!

Hei!

Idag er det 3 dager igjen til jeg flyr over til et annet kontinent.. Det er ekstremt skummelt å tenke på, men håper alt går bra!

I oktober/november bestemte jeg meg for og dra til USA å var ekstremt gira og gledet meg til alt ble i orden. I mars fikk jeg vertsfamilie å begynte nedtellingen, hoppet av glede hver gang jeg så nedtellingen gikk nedover og det begynte å nerme seg avreise. Nå når jeg har fikset alt og alle biletter,forsikkringer og informasjon er trygt plasert på mail, og kofferten (nesten eller ikke i det heletatt) er ferdig pakket begynner jeg å tenke, HVA FAEN HAR JEG GJORT??

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal ha med, fordi jeg liker ikke legge igjen klærne mine.. Siden jeg nesten bare har vinterklær, å jeg skal til Texas der det er varmt hele året og man trenger ikke vinterklær blir det veldig vanskelig.. uff skulle ønske noen andre kunne pakke for meg, noen som melder seg frivillig??




2 kommentarer:

  1. kuuult!! kan du oppdatere bloggen oftere??????????????????????????????????????????????????????????

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg var utvekslings student i the Colony ifjor. Så hvis det er noe du lurer på bare ta kontakt :) p.s du burde bare ta med en varm genser eller cardigain fordi air conditionen kommer alltid til å stå på iskaldt!

    SvarSlett